Platba za tovar

Spôsob platby

Od roku 2010 vás robíme krásnymi a šťastnými vďaka našim produktom, hlavne našim prvotriednym vlasom, ktoré nemajú konkurenciu. Sme najväčší e-shop s ľudskými vlasmi na Slovensku. Ďakujeme za vašu dôveru a tiež ďakujeme za každú jednu objednávku. Noste vlasy s radosťou.

 

  • BANKOVÝ PREVOD
     

Rýchly a jednoduchý spôsob úhrady vašej objednávky. 
Zásielku si už len pohodlne prevezmete a nemusíte si dopredu pripraviť hotovosť. 

Po prijatí objednávky do systému vám príde potvrdzujúci email so zhrnutím objednávky a následne na to bude zaslaný email s údajmi k platbe. Platbu je potrebné vykonať najneskôr do 2 pracovných dní. O prijatí platby vás budeme informovať emailom. Vašu objednávku začneme spracovávať okamžite po prijatí platby.  O priebehu celej objednávky vás budeme informovať. V prípade, že objednávka nebude uhradená, príde vám email o zrušení objednávky z dôvodu - objednávka zrušená - neuhradená. 

UPOZORNENIE: 
Ak zvolíte spôsob platby bankovým prevodom a po vytvorení objednávky Vám nepríde email s potvrdením objednávky alebo email s platobnými údajmi, zadali ste chybný email. V tomto prípade nás prosím kontaktujte na email info@nanicvlasy.sk alebo tel. čísle 0907 157 370.

  • PLATBA KARTOU - GoPay 


Svoju objednávku jednoducho zaplatíte svojou platobnou kartou cez bezpečnú platobnú bránu GoPay. 
Zásielku si už len pohodlne prevezmete a nemusíte si dopredu pripraviť hotovosť. 

  • Ďalšie možnosti platby

Ak nemáte účet alebo platobnú kartu, môžete vykonať platbu tiež: 

  • priamym vkladom v banke na náš podnikateľský účet  
  • na ktorejkoľvek pošte vypísaním poštovej poukážky

Platobné informácie vám prídu v emaily, (číslo účtu, variabilný symbol, suma), keď zadáte spôsob bankový prevod. Tie následne použijete pri priamom vklade alebo vypísaním poštovnej poukážky. Podľa variabilného symbolu priradí systém vašu platbu a vašu objednávku radi vybavíme. 

Ak hľadáte spôsob platby pri prevzatí balíčka, tzv. spôsob platby NA DOBIERKU, tú sme z možností platby odstránili. Keďže máme vlastnú výrobu a po prijatí objednávky zadávame vlásky pre vás do výroby, predchádzame tak neprevzatým balíčkom. Môžu za to nespoľahliví zákazníci, ktorí si tovar u nás objednali a následne neprevzali. Na kontaktovanie z našej strany takýto zákazníci nereagujú na emaily, sms správy ani na zavolanie. Náklady spojené na výrobu, prepravu a náš čas strávený nad vybavením takej objednávky vyjde na zmar a stojí nás to nemalé náklady. Takto sme dali STOP týmto ,,zákazníkom".

Kto má naozaj záujem o náš jedinečný tovar, nemal by mať problém objednávku uhradiť vopred. Naša ponuka je jedinečná a nie je možné si kúpiť naše vlasy v inom kamennom či internetovom obchode. V prípade, že si u nás vytvoríte objednávku, radi ju vybavíme po prijatí platby z vyššie uvedených možností.

Ďalším z dôvodov je výška poštovného. Ceny prepravnej spoločnosti Slovenská pošta (1. trieda, ktorú máme v ponuke), ako aj ďalších spoločností len rastú a my nechceme cenu poštovného navyšovať. Práve naopak, chceme minimalizovať cenu poštovného o doplnkovú službu dobierka, aby ste vy zákazníci neplatili viac.

Čo poštovné a doprava?